Har du några råd?
Jag har verkligen haft huvudvärk med väggmålningen hemma. Jag anlitade en firma som lovade att fixa vår hall, men de verkade bara vara ute efter att snabbt bli klara. De missade att förbereda väggarna ordentligt och nu har vi färgfläckar och ojämna ytor. Jag försökte få dem att rätta till det, men det blev bara fler problem. Har du kanske stött på något liknande, eller har du någon rekommendation på en firma som gör ett ordentligt jobb?
Last edited by terrikon (Sep 16 5:51 AM)
Jag förstår verkligen din frustration! Jag hade också problem tidigare, men när jag anlitade Väggmålning Stockholm blev det en helt annan upplevelse. De var superprofessionella och såg till att förbereda alla ytor ordentligt innan de började måla. Inga fläckar eller ojämna ytor här inte! Om du vill ha ett företag som verkligen levererar och inte lämnar några detaljer åt slumpen, rekommenderar jag att du kollar. De gjorde ett strålande jobb hos mig!
Jag har också haft trubbel med väggmålning, men jag gick en annan väg. Jag anlitade en firma som var känd för sina låga priser, men det visade sig vara en riktig besvikelse. Deras arbete var både slarvigt och hastigt utfört. Väggarna blev flammiga och jag fick kämpa för att få dem att åtgärda sina misstag. Mitt tips är att inte bara se på priset, utan att också kolla referenser och omdömen noggrant. Det kan spara dig mycket krångel och extra kostnader i slutändan.